Life
0

Top 7 articole de papetarie si birotica de care are nevoie biroul tau

Pandemia de coronavirus a adus schimbari semnificative in viata tuturor, inclusiv in sfera profesionala. Daca pana acum cateva luni obisnuiam sa mergem de luni pana vineri la birou, astazi locuinta noastra indeplineste un nou rol: ea a devenit si spatiu de lucru. Acasa dormim, gatim, mancam, ne relaxam, povestim cu familia si, mai nou, lucram. Work from home becomesthe new normal

    Ne-am amenajat de ceva vreme camera sau spatiul de lucru. Misiunea cea mai grea a fost, deci, indeplinita. Totusi, mai este o etapa, la fel de importanta precum amenajarea propriu-zisa a biroului de-acasa, de care ar trebui sa tinem cont: dotarea biroului cu articolele de papetarie si birotica necesare. Ba chiar le-am putea numi esentiale, caci fara ele gradul nostru de productivitate ar putea avea serios de suferit. 

Serios, tie nu ti s-a intamplat sa cauti minute bune un pix sau o agrafa cu care sa prinzi doua documente, iar odata ce ai revenit la sarcina de lucru, sa simti ca ti-a scazut nivelul de atentie? Asta, fireste, pe langa faptul ca erai destul de nervos (nervoasa).

    Acesta este doar un exemplu care arata ca este extrem de important sa avem biroul intotdeauna echipat cu produsele de birotica si papetarie. Atat pentru productivitatea si atentia noastra, cat si pentru a evita orice posibila stare de… iritare.

    Acestea fiind spuse, iti prezentam in continuare top 7 articole de birotica si papetarie care nu trebuie sa-ti lipseasca din biroul de-acasa:

    Agenda 

    Datata sau nedatata, cu o coperta simpla si eleganta sau cu una jucausa si amuzanta, agenda ocupa, fara doar si poate, unul dintre locurile de cinste in categoria articolelor de birotica indispensabile. 

In agenda notezi lucrurile importante, precum meeting-urile de la care nu trebuie sa lipsesti, ideile de proiecte sau diferite obiective pe termen scurt, mediu sau lung.

    In categoria birotica si papetarie de pe clb.ro vei gasi, mai mult ca sigur, o agenda pe placul tau.

    Pixuri 

    Fie ca faci notite pe diferite documente sau ca scrii ceva in agenda, ai nevoie de cateva pixuri la indemana. Nu te rezuma la unul singur, pentru ca nu se stie cand il poti rataci. In plus, ti se poate termina mina fix in momentul in care trebuie sa notezi ceva urgent.

    Capsator

    Capsatorul si setul de capse nu trebuie sa-ti lipseasca de pe birou. Cu ajutorul unor astfel de instrumente reusesti sa-ti organizezi documentele – inainte de a le aseza in dosare, de exemplu.

    Agrafe 

    Pentru o organizare eficienta a documentelor, se recomanda un set de agrafe (si, eventual, un set de clipsuri) mereu la indemana!

    Suport pentru instrumente de scris 

    Nu doar documentele si hartiile necesita o organizare eficienta, ci si instrumentele de scris – fie ca e vorba de pixuri, stilouri, markere. De aceea, iti sugeram sa ai pe birou si un suport pentru instrumente de scris. Astfel, te asiguri ca nu vor fi imprastiate peste tot si ca le vei gasi rapid atunci cand vei avea nevoie de ele.

    Post-it-uri colorate 

    In momentele in care vrei sa notezi un reminder profesional sau personal (ca atunci cand trebuie sa-ti amintesti sa faci o programare la dentist cat de curand sau sa-i comanzi mancare pisicii), post-it-urile colorate se dovedesc a fi de mare ajutor. 

Acestea sunt practice si usor de remarcat (daca sunt lipite in locuri vizibile, desigur) datorita culorii. 

    Hartie A4 

    Hartia A4 pentru imprimanta si hartia perforata, potrivita pentru dosarele cu sina, fac parte, la randul lor, din produsele de papetarie indispensabile intr-un birou complet echipat. 

    Echipeaza-ti biroul de acasa si cu alte produse de papetarie si birotica, in functie de nevoi si de domeniul in care activezi. 

Ti-a placut acest articol? Recomanda-l si prietenilor!
  • googleplus
  • linkedin
  • pinterest

There are 0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!